/* Blog Hocam İletişim Sayfası */ .contact-form-widget { width: 500px; max-width: 100%; margin: 0 auto; padding: 10px; background: #E6E7E8; color: #000; border: 1px solid #656E75; box-shadow: 0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.25); border-radius: 10px; } .contact-form-name, .contact-form-email, .contact-form-email-message { width: 100%; max-width: 100%; margin-bottom: 10px; } .contact-form-button-submit { border-color: #656E75; background: #E6E7E8; color: #000; width: 20%; max-width: 20%; margin-bottom: 10px; } .contact-form-button-submit:hover{ background: #679EC9; color: #ffffff; border: 1px solid #FAFAFA; } /* Blog Hocam İletişim Sayfası */

8 Haziran 2015 Pazartesi

2 İri parçalı sütlüsü, bitteriyle Türkiye’de bir ilk!

Hanımlar, Pakmaya'nın en son yeniliğini biliyorsunuz değil mi?
Pakmaya, kimsede olmayan, iri iri parçalısı, bol sütlüsü, yoğun kakaolu bitter’iyle, ısıya dayanıklı harika parça çikolata serisi çıkarmış...
Ben Pakmaya Bitter Parça Çikolata'yı kekte, süslemede kullandım... Yoğun kakao lezzetiyle bambaşka bir tat verdi.
Sütlü çikolata seven bir arkadaşım yumuşacık lezzetiyle Sütlü Parça Çikolata kattığım kapkeklere bayıldı.
Arkadaşlarımın çocukları  okul dönüşü iri parçalı Pakmaya çikolatalarla hazırlanmış kurabiyeleri çok sevdi. Gerçekten Pakmaya iri parçalı sütlüsü, bitteriyle Türkiye’de bir ilk!
Size bir sır vereyim: Kahvenin yanında da çok iyi gidiyor!
Pakmaya, sunduğu enfes tariflerle de benim lezzet yardımcım. www.mutfaginyildizi.com’da birbirinden nefis tarifler sizi bekliyor.
Açıkçası ben www.mutfaginyildizi.com’a bakmadan mutfağa girmiyorum.
Pakmaya, zengin ürün çeşitleri ve www.mutfaginyildizi.com’daki tarifleriyle sizin de vazgeçilmeziniz olacak. Mutlaka ziyaret edin.





Bir boomads advertorial içeriğidir.

2 yorum:

  1. bloğunuz harika takibe aldım bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz. Teşekkür ederim. tabi geleceğim, sevgilerle..

      Sil